Календарне планування уроків хімії у 9 класі (2 півріччя)
№п/п | Теми уроків: | Домашнє завдання | Дата |
| Тема 3. Початкові поняття про органічні сполуки |
|
|
| Вуглеводні |
|
|
33 | Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени. Дем. Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування). |
|
|
34 | Метан як представник насичених вуглеводнів. Фізичні властивості. Реакція заміщення для метану Дем. Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування). |
|
|
35 | Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні і структурні формули та назви. |
|
|
36 | ПрР3 Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні і структурні формули та назви. |
|
|
37 | Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів. Молекулярні і структурні формули. Фізичні властивості. Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування). |
|
|
38 | Горіння вуглеводнів. Дем. Горіння парафіну, визначення його якісного складу за продуктами згоряння. |
|
|
39 | РЗ Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями |
|
|
40 | РЗ Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями |
|
|
41 | ПрР4 Хімічні властивості вуглеводнів. СамР6 |
|
|
42 | Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. НП11 Використання полімерів: еколого-економічний аспект. Дем. Ознайомлення зі зразками виробів із поліетилену Виявлення властивостей поліетилену: відношення до нагрівання, розчинів кислот, лугів. |
|
|
43 | Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела вуглеводнів. |
|
|
44 | Перегонка нафти. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. Застосування вуглеводнів. НП12 Альтернативні джерела енергії. СамР7 |
|
|
| Тематичне оцінювання №4 |
|
|
| Оксигеновмісні органічні речовини |
|
|
45 | Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи. |
|
|
46 | Метанол і етанол: молекулярні і структурні формули, фізичні властивості. Горіння етанолу. Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини. |
|
|
47 | Гліцерол Якісна реакція на гліцерол. Інструктаж з БЖД Л.д.11 Взаємодія гліцеролу з купрум(ІІ) гідроксидом |
|
|
48 | Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями. Дем. Дія етанової кислоти на індикатори. Дем. Взаємодія етанової кислоти з металами, лугами. |
|
|
49 | Застосування етанової кислоти. НП13 Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування Інструктаж з БЖД ПрР5 Властивості етанової кислоти |
|
|
50 | Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. НП14 Виготовлення мила з мильної основи. СамР8 |
|
|
51 | Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів. |
|
|
52 | РЗ Обчислення за хімічними рівняннями. СамР9 |
|
|
53 | Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Інструктаж з БЖД Л.д.12 Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом. |
|
|
54 | Сахароза: молекулярна формула, фізичні властивості, поширення і утворення в природі Подивитись лекцію Подивитись лекцію | 02.04.2021 | |
55 | Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Подивитись лекцію Порівняння полімерів Застосування природних полімерів Інструктаж з БЖД Л.д.13 Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру). подивитись Л.д.14 Взаємодія крохмалю з йодом. подивитись Домашній експеримент Виявлення крохмалю в харчових продуктах. подивитись Пройти вправу1 Пройти вправу 2 | 02.04.2021 | |
56 | Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль. НП15 Дослідження хімічного складу їжі. НП16 Хімічний склад жувальних гумок. НП17 Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною. КР №3 |
|
|
| Тематичне оцінювання №5 |
|
|
| Нітрогеновмісні органічні речовини |
|
|
57 | Поняття про амінокислоти |
| 16.04.2021 |
58 | Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків. | 16.04.2021 | |
59 | Значення природних і синтетичних органічних сполук. | 23.04.21 | |
60 | Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів. НП18 Друге життя паперу. подивитись НП19 Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону). | 23.04.21 | |
61 | Інструктаж з БЖД ПрР6 Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. |
|
|
62 | Узагальнюючий контроль знань з теми «Початкові поняття про органічні сполуки». СамР10 |
|
|
63 | КР№4 |
|
|
| Тема 4. Роль хімії в житті суспільства |
|
|
64 | Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення. |
|
|
65 | Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства НП20 Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію. НП21 Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості. НП22 Дослідження достовірності реклами з погляду хімії |
|
|
66 | Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки. |
|
|
67 | Повторення. Розв'язування розрахункових задач. |
|
|
| Тематичне оцінювання №6 |
|
|
68 | Повторення. Складання рівнянь окисно-відновних та ионних реакцій. |
|
|
69 | Повторення. Генетичний зв'язок між класами неорганічних та органічних сполук. |
|
|
70 | Систематизація, аналіз та корекція знань учнів з курсу хімії 9 класу. Орієнтовні об’єкти екскурсій. Водоочисна станція. Підприємства з виробництва пластмас, цукровий завод, кондитерська, хлібопекарня. |
|
|
Дем демонстраційний експеримент НП навчальний проект
Л.д. лабораторний дослід РЗ розрахункові роботи
ПрР практична робота СамР самостійна робота
КР контрольна робота
Комментариев нет:
Отправить комментарий